چه عواملی بر هزینه عکاسی صنعتی تاثیر گذار است؟
نوشته شده توسط : محمد

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با هدف ارائه محصولات و برندها به وکلا، افزایش فروش و کسب سود برای شرکت ها و تولیدکنندگان انجام می شود. در نگاه اول، عکاسی صنعتی ممکن است ساده به نظر برسد، اما به تنظیمات و تجهیزات زیادی نیاز دارد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید وارد آن شوید، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. یکی از این عوامل مفهوم قیمت گذاری عکاسی صنعتی در ایران است

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و قیمت عکاسی صنعتی در ایران

یکی از عوامل اصلی و مهم در تعیین قیمت عکاسی صنعتی در ایران این است که آیا شرکت ها و کارفرمایان به صورت قانونی عکاس را انتخاب کرده اند یا می خواهند یکی از عکس های گرفته شده را خریداری کنند. این اقلام متفاوت هستند و معمولا قیمت آنها متفاوت است، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.


مورد اول تصویر نهایی است و هزینه هایی که عکاس باید برای تعیین قیمت های نهایی متحمل شود، هزینه تولید تصویر، هزینه های ثابت و متغیر و هزینه های متغیر تبلیغات با احتساب هزینه است. مشروط به تعاریف ذخیره سازی و نگهداری مجموعه عکس های شخصی.
عنصر دوم چیدمان خدمات عکاسی است که اغلب به عنوان مشروعیت تصویر تبلیغاتی یا صنعتی عکاس و عوامل تعیین کننده قیمت تمام شده تصویر شناخته می شود که بستگی به تعداد تصاویر، نوع محصول یا خدمات دارد. ویرایش، زمان بندی، طبقه بندی، ماهیت کار، تغییر صحنه و پرسنل عوامل تعیین کننده در وظایف پروژه هستند، به عنوان مثال هزینه غذا و عکاسی ایمنی. خوردن محصولات با عکاسی از مکان های خطرناک مانند کارخانه ها و شرکت های تولیدی متفاوت است. .
عوامل و شرکای تصویربرداری صنعت را هدف قرار دهید
هدف مشترک شرکت های تصویربرداری صنعتی و شرکای آنها افزایش درآمد کسب و کار و کسب سود است. قیمت عکاسی صنعتی در ایران برای اجرای پروژه بسیار مهم است. شرکت ها و شرکای مختلف که از کالاها و خدمات عکاسان صنعتی استفاده می کنند، ارزش ها و اهداف متفاوتی برای کار با عکاسان دارند.

زنجیره ای از شرکت ها و شرکای من فقط از قیمت به عنوان معیاری برای ارزیابی عکاسی استفاده می کنند و ما به طور کلی با دوستان و موارد زیر به اشتراک می گذاریم:

شرکت ها و کارفرمایان که هزینه زیادی برای عکاسی و عکاسی صنعتی نمی پردازند علاقه ای ندارند. این دسته از مشتریان نیز کسانی هستند که گاهی به تنهایی شروع به کار می کنند و فرم های صنعتی تولید می کنند.
شرکت ها و همکارانی که بالاترین قیمت را ملاک ارزیابی خود می دانند به عکاسان واجد شرایط و آگهی دهندگان صنعت مراجعه کرده و بالاترین قیمت و قیمت را به آنها پرداخت می کنند. این دسته از مشتریان نیز کسانی هستند که برای کیفیت تصویر ارزش قائل هستند و می دانند که گرفتن بهترین تصاویر از تبلیغات آنها بسیار مهم است.
تعهدات عمومی
تعهدات پشتیبانی کسب و کار ما عبارتند از:
مالیات
آداب و رسوم اجاره آتلیه
هزینه های دفتر، استودیو و شخصی
تهیه تجهیزات و تهیه تیم عکاس
هزینه دفتر یا استودیو و هزینه برق، آب، گاز و تلفن
عوامل موثر بر هزینه تصویربرداری صنعتی در ایران

عوامل موثر بر وظایف تصویربرداری صنعتی
زمان عکاسی: زمان استودیو و زمان نگهداری محصول می تواند از عواملی باشد که بر هزینه عکاسی صنعتی تاثیر می گذارد. بنابراین اگر تجهیزات در زمان عکاسی دور باشد، تاثیر بسزایی در هزینه ها خواهد داشت. زیرا هزینه حمل وسایل به کل هزینه فیلمبرداری اضافه می شود.
ویرایش و ویرایش: تصاویری که به صورت مصنوعی جمع آوری شده اند گاهی نیاز به ویرایش دارند و بسته به سبک و سلیقه عکاس، زمان متفاوتی برای رسیدن به نتیجه مناسب نیاز است. عوامل متعددی وجود دارد که هزینه ویرایش عکس را تعیین می کند. این عوامل عبارتند از تصحیح رنگ، تنظیمات نور، تصحیح کیفیت و تنظیمات سایه تصویر.
تعداد دسته های محصول: محصولات و اقلام نیاز به تنظیمات متفاوتی دارند. در میان چیزهای دیگر، آنها به نور، تجهیزات و تنظیمات مختلف نیاز دارند. طبقه بندی محصولات هزینه های تولید را افزایش می دهد و ممکن است المسوار هزینه بیشتری برای این کار بپردازد.
وزن و اندازه: در عکاسی صنعتی، هر چه محصولات سنگین‌تر باشند، عکاسان صنعتی بیشتر کار می‌کنند و تیم باید عکس‌برداری بیشتری داشته باشد. دلیل نیاز به پشتیبانی تیم، زمان بر بودن تصویربرداری پزشکی قانونی است که منجر به افزایش هزینه ها نیز می شود. همچنین اگر طول محصول مورد نیاز بیشتر باشد، تجهیزات بیشتری برای انجام پروژه عکاسی در مکانی بزرگتر خواهید داشت.
تعداد عکس ها: هر چه تعداد عکس های گرفته شده بیشتر باشد، هزینه عکاسی نیز بیشتر می شود.
اجاره الگو: برخی از محصولات نیاز به تعریف بیشتری دارند که با استفاده از قالب ها امکان پذیر است. با استفاده از عوارض جانبی رایج، من می توانم یک خاص ارائه کنم

منبع مقاله





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: